Blogia
1bguadalpin

קבל FILM CATASTROPHE

⟱⟱⟱⟱⟱⟱⟱⟱

🆓 moviebemka.com

▲▲▲▲▲▲▲▲

 

 

10 הצבעות
55 M
שנה: 2018
כוכבים: ז'אן לוק גודאר
ז'אנר: דוקומנטרי
דמדומים. ראינו את זה בכיתה גאוגרפיה. לנצח טראומה. סוף GTA SA, סוף סוף יש סרט על זה # Rockstarwouldproud. סבא שלי היה רעידת האדמה האמיתית הוא שרד לא צוחק.

זהו אחד הקרוואנים האהובים עלי. פרק זמן

פשוטו כמשמעו כמו בסרט 2012, מתרחש בלוס אנג 'לס, סדקים כדור הארץ פתוח צונאמי ענק, LMAO. מאי לשדים הפרמקולוגיים האלה יש מקום מיוחד בגיהינום על מה שעשו לבתי. איפה דה בלאס. עידן הקרח. משהו של ביל של סטן. מרסי טופיטו דה m'amener ici. איפה הוא בלתי אפשרי. סן אנדריאס. מקורי. אני אוהב את זה. השתמש הרגשות שלך אובי-ואן, ולמצוא אותם תוכלו. אנחנו על החוף אין לי עוד דמעות לבכות, אז אני אבכה את הלב שלי במקום. 3. נסו לראות את הסרט שיכולתי ליצור אגם עם שלי.

נראה קצת כמו גרסה ממוקדת יותר על רעידות אדמה של 2012

גם אם זה יקרה, הייתי מיד מתאבדת.

0 comentarios